Hatar vinden!

Usch vad jag har slitit idag! Tvingade mig upp från sängen redan kl 12.00 idag! Det planerades vindstädning hos mor och far med lillebror! Det va riktigt mysigt att plocka i alla lådor och sortera bland alla gamla barndomsminnen! Calle och jag fick ihop flera lådor var med härliga gamla godingar! Jag fick bland annat med mig ca 100 tidningar av "Mitt livs novell" och alla mina prisrosetter som jag vunnit i hästhoppning när jag va liten! Även katterna har fått en korg att mysa i!
Kul att träffa Calles kompis Tina! Underbart söt och trevlig tjej!

Så till gårdagens utekväll! Förfest hos min kompis Anna! Det va supermysigt! Efter att Annas katt Mr Big har checkat in på maskhotellet pga lungcancer så har två nya troll flyttat in! Smokie och Rosa! Mycket söta små djur!







Till festen kom även en Rebecca, en storebor till Anna som heter Andreas, Andreas flickvän Jennie och Honey som dagen till ära befinner sig i Sverige!
Förfest är alltid roligast!! Men precis som jag skrev innan jag gick ut så var det för höga förväntningar på kvällen vilket resulterar i en liten uns besvikelse! På Nivå va det fullt med människor! Lisa från jobbet bland annat... Och hennes kompis... Träffade även en annan tjej som för ett par månader sedan avslutade vår vänskap med ett mail och utan förklaring till varför hon inte ville prata med mig mer! Helt plötsligt så ville hon tydligen ha kontakt igen men då sa lilla Lina nej tack! Den risken tar jag inte igen!
Vi traskade vidare till stans enda dansställe pga att det andra som brukar vara bäst va stängt! Detta skulle vi inte ha gjort för här blir jag trött och vill gå hem! Vilket jag även gör efter en stund! Tur att Anna hade sin bror och Jennie kvar så jag slapp ha dåligt samvete för det! Men det är alltid lika skoj att umgås med Anna! Det måste vi göra snart igen!! Väldigt snart!!! Och nästa gång jag ska gå ut så ska det vara helt oplanerat! Är ni sugna på att gå ut kan ni höra av er på lördag kl 22.00!

Nähä nu är det dax för sängen! Har en ledig måndag imorgon! Ska sova hela dagen och inte göra något vettigt alls! Ska bli riktigt skönt! Denna veckan är Linda hemma från Irland! Har inte träffat henne på fem eller sex år! Och hennes lilla son Callum har jag inte träffat alls! Det ska bli så himla skoj att träffa dem!

Ha det nu så bra allihopa!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Hehe, kan du inte bli bästis med henne? Miss you gumman..

2008-09-22 @ 19:39:08
Postat av: Anne

Nice bild på dig med katten mellan "bröna"

2008-09-22 @ 21:51:11
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du om att du är en cool brud?

Kraaaaaaam

2008-09-22 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0