Dåligt!

Ja riktigt dåligt av mig! Nu har jag skrivit något ointressant igen och mina läsare sviktar! Ge mig en liten aning om vad ni vill veta så ska jag ta mig an detta ämne!

Idag på vägen till jobbet fick jag en stroke! Jag kände hur det krampade i min högra hjärnhalva! Efter någon minuts vila så släppte det! Jag hoppas och tror att jag inte ska få några kvarvarande rester av detta! ( Förutom bättre kondis och en liten viktnedgång!) Kanske ska lämna cyklen till bättre behövande!!

På jobbet har det varit bra idag! Många skratt! Kan någon få ihop hur man ska få en vacker och sensuell bild mot ett plexiglas? Hör av er i så fall! Snarast! Vill du själv vara med så tar jag gärna emot din anmälan!

Ikväll så har jag varit hos Thomas och Sofia och druckit vin! Riktigt trevligt! Fick tyvärr efter en överhängande trötthet ge upp ganska tidigt, men hoppas på en repris snart!

Imorgon har jag ansökt om semester! Någon som håller tummarna hårt och kämpar för mig??

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Skit i plexiglaset! Det verkar vara ett omöjligt uppdrag!

Semester vad är det?

Kram

2008-09-25 @ 08:21:08
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anna Axén

Ajdå, en stroke låter illa! Jag håller en rehabiliteringsplats till dej på ortopeden=)..

2008-09-25 @ 14:25:38
URL: http://mobilblogg.nu/axen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0