Val på torget!

Ja det är faktiskt sant! Igår kväll låg det en strandad val på torget! Med ett enda ord: PINSAMT!!
Efter en trevlig förfest hos Stina så skulle vi traska upp till Nivå! Lagom salongsberusad och på glatt humör skulle jag visa några smidiga och fina danssteg! Och det blev vackert! För jag snubblade och föll som en fura! Där ligger jag, på torget! Och skrattar! Stina som fick hjälpa mig upp skrattade ju inte mindre! Om det står någon om en val i tidningen imorgon behöver ni ju inte bli oroliga! Det är bara Lina som dansat!

Väl på Nivå var det trevligt! Köpte en fantastisk god drink! Ett glas vatten med is! Jobbet på förmiddagen gjorde sig påmind och jag traskade hem redan kl 01! Idag har jag varit helt utslagen! Hatar att ha tvättstugan på söndagar när man mår som en överkörd iller!!

Dagens höjdpunkt idag har varit reprisen av det nya dansbandsprogrammet! Vilket underbart program! Jag kommer att följa detta slaviskt varje helg! Jag tror Scotts vinner allt!

Till den anonyma personen som undrar vem jag varit på kalas hos förra helgen och som lagat underbar mat! Det var hos Mimmi jag var hos. Fullständigt namn: Mimmi Lejon. Kommer från Simrishamn. Bor på Långö. Läser ambulansVUB. Läste till syrra på BTH! Och är grym på att laga mat och fixa kalas!

Ett stort grattis till Anne som fått hem sin lilla Bella! En underbar liten fyrbent pälsboll!! Nu har hon ännu mer att syssla med i hennes annars så lugna och händelselösa vardag! Haha!

Nu blir det en stund på soffan igen innan matlagningsdax! Man orkar inte vara uppe så långa stunder idag! Att man kan bli så utslagen på lite vin!!

Hoppas ni njuter av söndagen!
Puss och kram






Kommentarer
Postat av: Anne

Visst är du välkommen för att sniffa på Bella! Hör av dig så bestämmer vi en tid! Kram

2008-10-19 @ 18:52:43
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0