Stackars hund och människa!

Stackars stackars Kicki! Stackarn har idag varit på käkkirurgen och borrat ut sin vidsomstand! Åhh vad hon har ont!! Varför kan man inte bara födas med löständer och slippa tandläkare för all framtid!!?? Hoppas du kryar på dig snart gumman!


Läste i en artikel i min Allerstidning idag om hunden Vilma som inte tål kvalster! Stackars vovven får ta allergisprutor varje vecka! Haha! Hur vet man vad en hund är allergisk mot? Tar man pricktest precis som på människor?? När jag ska skriva min magisteruppsats så ska jag nog skriva om skillnaden/ likheten om allergi hos hundar och människor! Var hittar man en allegisk hund? Kan man sätta in en kontaktannons??



Ikväll är det Bonde söker fru! Veckans bästa! Och jag hinner bara se halva! Tur att jag har kvar den gamla hedliga videon som man kan spela in på! Då kan jag se det innan jag somnar i morgon!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Usch din stackare, ska du jobba inatt? Ska tänka på dig! Kram

2008-10-15 @ 17:46:14
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: B

Nej, Honey. Du ska inte se Bönderna innan du somnar. Du ska direkt i säng och vi ses kl 12. Puss, puss.

2008-10-15 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0