Rolig affär!

Ja det finna många roliga affärer men i Tyskland man man hitta en av de bästa! Inköpslistan va lång! Och det är ju alltid så att man handlar lite extra när man är där! Både till sig själv och alla andra! Bilen va mer än fullpackad och det va en rolig liten tullinspektör som undrade hur mycket vi kunde avvara till honom!
Det blev 25 flak öl, 11 Boxar vitt vin, 11 boxar rött vin, 15 flaskor champange, 24 L vodka, Sen 2 Liter vadera av olika andra godsaker som whiskey, likör, congac och mintu. Lite extra tequila, jägermeister och Baracdi blev det med! Ja nu kan det bli fest!!

Grattis till pappa som fyller 55 år idag!! Hurra Hurra Hurra! Bara 15 dagar kvar till min egen födelsedag!!

Ikväll blir det ett glas vin framför tvn! Ingen som märker om det försvinner en box eller två!

Idag har jag letat efter någon duktig sminkös som kan trolla fram den vackraste sidan av mig! Inte lätt alls! Om man inte är beredd på att betala 3500 kr! Det är ju ingen jäkla operation jag ska göra! Hon blev nog lite sur i shoppen när jag sa det! Får leta vidare efter någon som inte behöver en månadslön för en timmes jobb! Någon som känner sig manad att hjälpa mig??

Kram kram kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Vadå? Ska ni ha fest eller?!! Ang sminkös, ring mig jag kan ha lösningen på dina problem! Kram kram

2008-10-13 @ 18:23:22
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0