Plattång!

Idag testade jag en ny finess! Att platta mitt så annars ostyriga hår! Inte för att det blev snyggt men det kändes lite lyxigt med rakt hår!

En fundering under dagen! Vem vet vad som är rätt och fel? Vem bestämmer vad som är ok och inte ok? Är det så att det man inte vet har man inte ont av? Och vem har rätten att bestämma vad som är rätt och fel! Dagens fundering!!

Annars blev dagen precis om jag ville! Kl 11 blev jag trött och sov sedan till kl 16!  Efter detta så har jag avnjutit dagen i telefonen! Bokat upp både det ena och det andra viktiga som behöver bokas! Att ett sminkförslag kan bli så billigt! Njaej, billigt och billigt men ganska så ok! Heja Body Shop! Hyllning till dem!
Imorgon är det jobb dax igen! Har varit underbart med lite ledighet!

Hoppas ni har en härlig tisdagkväll!
Puss och kram









Kommentarer
Postat av: Karin och Louise

Fiiiint!!! Det passade du bra i. Kramar från oss!!

2008-10-14 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0