Mitt i natten!

Ja eller jag kan lika gärna kalla det tidig morgon! Klockan är snart 04.00!!
Igår var jag på födelsedagskalas! Underbar mat serverades! Kyckling och klyftpotatis till huvudrätt och panacotta med bär och hallonsås till efterrätt! Mums vad gott!! Till detta serverades vin och andra tillhörigheter i små små glas!
Efter detta kom det fram ett litet bord med en rad olika flaskor! Man kunde med andra ord blanda precis vilken drink man ville! Till detta bord fanns det en rad med tillhörigheter som godis, chips, dipp, popcorn .m.m.
För att hinna tillfredställa alla sinnen så vore det bra med 2 dagar med detta utbud!
KL 23.45 kom taxin! In till Nivå! Där blev det ett glas vin och trevligt sällskap! Precis när vi skulle gå så hittar jag min gamla student Emelie!! Min underbara lilla tjej!! Med sig hade hon en annan tjej som heter Agnes! Med min lilla trollstav så trollade jag in dem på Schlager! Eller vad det nu heter! Alldeles för mycket folk var det i alla fall!! Hur kan man ta bort detta vinnande koncept som en Schlagerbar?? Fattar ingenting! Ialla fall så va det trevligt på dansgolvet! Trevliga människor som man inte träffat på länge! Saknade dock en hel del av Karlskronas finaste!!! Dock så hittar man alltid den del av Karlskrona som man minst vill se! Tragiskt!!
Hoppas i alla fall att ni haft en underbar lördag! Nu ska jag sova och förbereda inför söndagen!
Puss på er alla!







Kommentarer
Postat av: Anne

Men människa, vilket tempo du har! Hur orkar du vara ute mitt i natten? Ha en skön sovdag! Kram kram

2008-10-12 @ 08:21:36
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: B

Kör försiktigt och ha en trevlig resa. Kram.

2008-10-13 @ 02:05:06
Postat av: Nyfiken

Men vems födelsedagskalas var du på egentligen?? Nyfiken på vem som serverade så underbar mat!

2008-10-18 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0