Konstig dag!

Ja idag har det varit upp och ner! Sorg och glädje! Hat och Kärlek! Svart och vitt!

Att vara i en maktlös situation känns alltid tufft! Man vill vara ett enormt stöd, men vet inte hur man ska vara! Varken mot sig själv eller den personen man vill ge sitt stöd! Man känner sig så tom! Hoppas att min tomhet är ett bevis att min kraft finns hos någon annan som behöver den bättre än jag just nu! Finns här för dig!

Min kompis har varit på ultraljud idag och det ser ut som att lilla pyret kommer till världen den 6 april! Som jag längtar! Åhh vad jag ska mysa!

Ett annat besked är att det har kommit in ett bud på mamma och pappas hus idag! Ska de verkligen köra på och sälja huset?? Åhh vad det känns konstigt! Vem ska nu bo i mitt gamla rum? Det är ju fortfarande mitt rum!!!! Vad är det som händer??

Imorgon är det den dagen då jag äntligen ska få träffa Björn! Det är kärlek!!

Imorgon ska jag även på brandövning! Ska bli skoj att dra patientsängarna mellan brandcellerna! Kan nog bli lärorikt!

Lika bra att ta sig till sängen innan det kommer fler konstiga nyheter idag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0