Calvin Klein

Euphoria! Ja så heter den, min favorit parfym! Euphoria från Calvin Klein! Och vad får jag höra? Vad du luktar parfym Lina! i jävligt negativ klang!! Jaja! Ett enda sprut av denna lilla flaska och vissa människor kan gå i taket! Irriterrad över detta med, men beslutar mig för att inse att det måste vara ren avundsjuka för att denna personen kanske inte har pengar nog att köpa denna fantastiska doft! Ja så måste det vara!
Vet inte hur mycket man får uttrycka sig här på bloggen, men jag väljer att inte uttrycka mig med mina vanliga ord här ikväll!
Önskar fortfarande jag kunde hitta ord för att uttrycka min frustration gällande både det ena och det andra, tacka ja eller nej, Följa hjärtat eller följa viljan! Ja ni kan ju bara ana!

God natt.... Igen....


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej! Älskar den doften, by the way har dom släppt ännu en i samma serie, fast den är mer ljusrosa.



Testa den också!



=)

2008-10-22 @ 11:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0