Asystoli, VT/ VF och PEA!

Ja idag kännde man sig verkligen fullärd när man gick från jobbet! Det var riktigt skojigt att få tyda olika rytmer och klara 20 rätt av 20 möjliga!! Inte lätt det där!! Men jag hoppas att stackars övningsdockan har överlevt vår behandling idag! Det va en riktigt bra och trevlig dag! 55an har underbara instruktörer!!!

När jag kom hem va jag helt slut men tvingade mig ut på stan en runda! Hårprodukter från Proffs stod som prio 1!!

Precis när jag kommit hem från jobbet så ringer min kära vän Bodil och berättar att jag tillhör julfestkommiten! Nu jäklar ska det planeras fest!! Har ni temaförslag så hör av er!!!

Annars ikväll så har jag tillbringat kvällen med favoritmat och en bra Såpa på DVD! Playa Del Sol heter denna tragiska såpa, men jag har skrattat många ggr!!!

Ha det så bra!
Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0