3 dagar kvar!

Till födelsedag! Åhhh vad roligt! Ikväll ska jag på ett annat födelsedagskalas! I Rödeby! Skrämmande Rödeby! Hoppas på en lugn och stillsam 50 års fest!! Blir det förmodligen inte, blir säkert toppenroligt!

Undrar hela tiden vart tiden tar vägen! Redan lördag eftermiddag! Igår när jag kom hem från jobbet så somnade jag! Sov till kl 21! Vaknade superhungrig! Maten var inte klar förrän 23.30 sen... Men det va gott! Klyftpotatis och fläskfilé samtidigt som jag tittade på Beverly Hills! Underbar fredagkväll!

Idag blev jag väckt av en kompis som undrade om det inte skulle vara mysigt med en lunch på stan! Jodå, absolut! Men hitta ett lunchställe kl 14.00 en lördag är allt annat än lätt! Tillslut så lyckades vi hitta ett bord... På PM! Jag har inte varit där sen jag va 18 år! Flashbacks! Haha! Men maten va god och det blev en mycket trevlig eftermiddag!!

Nu är det dax att förvandlas från en larv till en vacker fjäril!! Jävligt stort lycka till Lina! Haha!

Hoppas ni alla har en bra lördag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du får en underbar kväll vännen! Saknar dig! Ska vi ses i veckan? Kram!

2008-10-25 @ 17:51:22
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0