02.27!

Ja det är precis vad klockan är nu! Och jag vill bara sova! När jag skulle åka från festen kl 01.30 tyckte jag att min chaufför var elakast i världen, men nu ä jag tacksam att han tog hem mig! Men vilken jävla fest jag hamnade på!!! Underbar mat!! Och bordet med alkohol kan få vem som helst att sväva!! Och all denna SingStar!!! Åhhh så underbart skoj!!
Kul att träffa gamla jobbarkompisar från Flex med!! Det har varit en fantastisk kväll!!

Kanske dax att sova nu! Men helst av allt skulle jag gärna ta mig en tur till Nivå!
Puss och godnatt!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Blev det nivå???

2008-10-26 @ 15:08:28
Postat av: Linnea

Det låter som du haft en kanonkväll=)! Kan inte ses på onsdag, jobbar kväll. Men på torsdag slutar jag kl 16. Passar det dig?

2008-10-26 @ 22:19:48
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Anne

Ha ha ha det kostar att ligga på topp!

2008-10-27 @ 07:23:16
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0