VERSACE

Jag testade min nya parfym igår! Bright Chrystal från Versace. Mmmmmm jag doftar helt underbart! Hur ska jag kunna vänta till nyårsafton innan jag får använda den igen? Jag får spruta lite på kudden och dofta i smyg!

Idag har jag fått kommentarer från 3 nya läsare! Man blir så glad! Välkomna till mig! Jag hoppas ni kommer fortsätta att titta in till mig!

Igår var jag på en underbar middag! Min gamla klasskompis Camilla och hennes Johan hade förberett i veckor för denna tillställning! Välkomstdrink, middag, dessert och drinkbord! Trevligt sällskap, god mat och god dricka! Och deras lägenhet var helt magnifik! Högst upp, utan hiss, men med en utsikt som överträffade allt! Johan var snäll nog att ge mig ett USB minne, med 450 låtar från de bästa 80 och 90 tals hitsen! Snacka om att jag kommer att kunna dansa här hemma i vardagsrummet! Tack snälla Johan och Camilla för denna kvällen!
Kl 00.30 gick taxin in till stan! Vi hamnade på schlagerbaren eller vad det nu heter! Där tappar man bort de flesta men jag håller ihop med Mimmi! Mimmi var för övrigt kvällens fotograf, men några bilder har jag ännu inte fått se! Jag hoppas kunna publicera dem inom en snar framtid!
Kvällens sista timme avslutades med Mimmi på Nivå och ett glas vitt vin! Mycket trevligt!
När jag va hemma kl 03.15 så började jag titta på en film! Min STORA kärlek! Jag tycker det är en helt fantastisk film! Äkta och stor kärlek, precis som det ska vara!

Somnade vl runt 05 och idag ringde klockan 09.00! Dansträning i idrottshallen! Ni kan ju själva tänka er i vilket medvetandetillstånd jag befann mig i! Men det va skoj och det kommer att bli ett läckert shownr nästa helg! Ser fram emot det!

Ikväll saknar jag mina mammor! De är ju inga ensamma mammor som söker, men jag saknar dem på TV i alla fall! Får väl hitta någon rolig film att spana på!

Hoppas ni alla haft en underbar helg och en mysig söndagkväll!

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Bea*

sv: åh tack så hemskt mycket desamma till dig.

Förresten den parfymen har jag luktar super gott:)

kram på dig

2008-12-01 @ 00:24:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha en ny design? Eller kanske snöflingor som singlar ner i skärmen?

2008-12-01 @ 00:25:43
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Nu blir jag nyfiken, ska gå och provlukta på den parfymen nästa gång jag är nere på stan. Är det dansträning inför bröllopet? Saknar dig vännen!

2008-12-02 @ 11:50:17
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0