Söndagen efter!

Om ni bara visste hur trött jag är!! KL 10 ringer det på dörren! Tomas kommer och säger hejdå innan han far till Sthlm!! Självklart vaknar ju Karin!! ( Nästa gång hon är här så  ska jag söva henne!!!!) Kl 10 åker jag upp ur sängen! Mina hatkänslor var starka! Förflyttar mig från sängen till soffan! Där somnar jag om i 5 sekunder! Ligger och småpratar i 2 timmar! Såå mysigt!! Kl 12.30 smiter Karin iväg på lunch och jag städar och diskar för det planerade kalaset!
Jävligt dumt att sockerkaksbottnen är slut och marängbottnarna i 1 miljon bitar!! I alla fall så blev det sönderdelad marängbotten, chokladpudding, chokladsås godis och glass!!
Underbart sällskap av mamma, pappa, lillebror, lillebrors flickvän Tina, Moster Gunnel med man Ronnie, Nico, Anna, Helena och Kicki!! Såååå fina presenter!! Av blivande maken och lillebror fick jag: Sex and the city boxen i en skokartong och filmen! Av mamma och pappa: En Sodastreamer!!!!! Av Kicki: Presentkort på Body Shop! Av Helena: Blommor! Av Nico och Anna fick jag en gul kaffetermos! Skitsnygg från Home Company! Märket är Stelton! Tack snälla!!
Jag är så attans nöjd! Och nu ska jag krypa ner i sängen! Imorgon är det vardag igen!! Och om ni bara kan ana vad jag längtar till nyår när jag ska få träffa alla igen!! Åhhh så underbart!!!
Puss på er alla andra!!!


Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Wow! finner igentligen inte ord som räcker till.....men shit vilken rolig helg!!!

Ha det bäst!

2008-11-03 @ 21:43:23
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0