Make me a supermodel!

Vilket toppenbra program! Vilka små sötnosar det finns här i världen!
Efter gårdagen hos min fotograf så vet jag att även jag skulle platsa i det programmet. Inte för att jag är modellsnygg utan för att jag tycker att det är så kul att se vilka mirakel man kan göra med kamera och redigering!

Eftermiddagen spenderades framför TV:n och filmen: Mitt stora feta grekiska bröllop. Vilken söt film! Hoppas dock på mindre hysteri kring mitt eget bröllop!
Imorgon ska jag smaka tårtan! Spännande!! Och ikväll har vi träffat toastmastern! Anar en viss hysteri trots allt!

Denna veckan jobbar jag sex pass! Jag kommer att avlida efter halva veckan!

Nu börjar nästa film! Into The blue. Inspelad på Bahamas. Underbara undervattensbilder!

Hoppas ni alla får en härlig vecka!
Kram kram kram




Kommentarer
Postat av: Karin

Yeah baby! naaaajs!

2008-11-16 @ 21:25:07
Postat av: B

; )

2008-11-16 @ 22:39:17
Postat av: Anne

Snyggt! Du blir ju alltid bra på bild! Kram

2008-11-17 @ 07:53:24
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Lisen

Shit vilken läckerbit!!

2008-11-17 @ 15:33:56
Postat av: Linnea

Snygging där.

2008-11-17 @ 16:36:57
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0