Lite lite bättre!

Ja idag känns det faktiskt lite bättre! Natten på jobbet va helt ok! Hann med att ändra både schema och ordna med bordsplacering!!
Hann prata med chefen innan hemgång så from 25 januari så är jag nattfri ett tag framöver! Nu ska jag jäkla bli den perfekta diabetikern!!
Detta har jag idag firat med att städa ur kyl, frys och skafferi i samma anda som Anna Skipper skulle gjort! Det blev tomt! Men med bättre chanser att fylla på!
Ikväll har jag muntrat upp mig med att julpynta!! Det var verkligen på tiden! Jag som brukar göra det i början av oktober!!!
Behöver nog trots detta en extra dag att hitta tillbaka till mitt riktiga jag!! Sen jäklar!! Vill inte känna mig som katten på bilden!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0