Godis!!

Jag skulle kunna slå någon riktigt hårt för att få lite godis just nu! Jag har varit godissugen i en hel vecka men jag har minsann inte käkat en enda bit!! Jag är så attans duktig! Men nu när det är nattjobb inatt så är blodsockret redan i obalans så jag kan väl lika gärna ta med mig en påse godis till jobbet!

Idag när jag hade min vanliga "läsa blogg till frukost" så hittade jag en tjej som skrivit om sitt bröllop! Ett helt år innan! Och det var inte att nu är det snart dax för bröllop utan det var dag för dag och nedräkning av klockslag till vigselakt m.m! Är det så jag borde göra? Skriva om alla delatjer så att man vill kräkas när man läser det?? Jag har ju bara 6 veckor kvar, knappt det! Vill ni ha alla detaljer??

Nu ska jag försöka få något vettigt gjort innan jag ska till jobbet!
Hoppas att alla som är ute och roar sig ikväll inte har jätteroligt utan mig!

Ha en härlig fredagskväll!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Karin

Yiiieee, 6 veckor kvar! Kan knappt vänta tills vi ses igen!!! kram från Årstein

2008-11-22 @ 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0