Dröm!

Åhhh vad jag har sovit gott inatt! Jag somnade kl 22.30! Vaknade 01.23 och insåg att jag hade flera timmar kvar att sova! Har haft en underbart härlig dröm inatt! Inte för att jag kan avslöja den... Men om jag ska avslöja något så är det att om jag någonsin ska bli inlagd på min avdelning så ska jag ligga på sal 4! Ett enkelrum! Där kan det hända mycket grejer! När man har en sådan mysig dröm så är det alltid enklare att stiga upp! Dock så va sal 4 inte lika romantiskt idag på jobbet som i drömmen! Haha!

Ikväll ska jag försöka sysselsätta mig lika bra som jag gjorde igår kväll! Men imorgon är det tillåtet att sova länge eftersom jag ska jobba natten! Hur kul är det att jobba en fredag natt??

Ser fram emot festen hos Swissan på lördag!

Stort grattis till min B som idag klarat av att jobba dagen med mig! Har insett att ålder inte har så stor betydelse längre! ( Om du förstår vad jag menar...)

Puss och kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0