Disneyfeber!!!!

Ariel, Jasmin, Skönheten, Odjuret!! Åhh Disney är fantastiskt!!!!
Nere på botten är allting toppen! Haha! Inga bekymmer, vi bara rymmer! En blåsfisk blåser på! Svänger som attan, sular på mattan! Havet är djupt! Musslor som rappar, snäckor som klappar! Sniglar som tutar ingen vill sluta! Vi har det gott här, havet är vått här! Jag har Disneyfeber!! Tillsammans med en förkylning!!!!

Idag fick jag hedersuppdrag att fixa present utöver en blomma till en jobbarkompis! Jag älskar sådana uppdrag! All Hjärtformad choklad jag kunde hitta och det dyraste vita vinet jag kunde hitta! Men det är hon värd!!!

Idag har jag varit med mamma och pappa och tittat på lägenhet! Inte för att den var vacker men den kan minsann bli!! Håller faktiskt tummarna att den blir deras även om de är i valet och kvalet just nu! Tror de kommer att bli lyckliga där, mina fina föräldrar! ( Som en parantes så glömde jag min mobil i lägenheten!!! Tur att det finns ärliga mäklare!!!)

Ikväll har jag haft telefonkväll!! Jag älskar telefonkvällar!!! Pratar med min tärna Marianne, Anne, Lisa, mamma, m.fl! Skulle hunnit prata med Maria men hon hann somna innan jag hann ringa upp! Attans med! Får prata med henne imorgon!

Imorgon ska vi ut och äta med jobbet på Nivå!  Ska bli mkt trevligt!! Ska ha lite förfest här innan! Mys!!

Såg något fint idag! Vad kan det har varit???

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ser så fram emot fredag! Så kul vi ska ha det, med gott vin och trevligt sällskap. Saknar dig vännen!

2008-11-05 @ 20:46:05
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0