Cinderella!

Nej jag är ingen Cinderella! Jag har skoskav! Men däremot har jag sett en underbar film idag som heter: Another Cinderella Story! Underbart söt film!! Dans och hångel! Myselimys! Efter detta fortsatte jag med att titta på Skönheten och odjuret! Fin musik! Avslutade TV tittandet med avsnitt 12 på Prison Break! Börjar tycka att det är lite väl uttjatat nu! När ska det ta slut??

Har varit hos min magiska trollfe Semona idag! Jag som var så nervös för att armarna på min klänning skulle vara för små var helt perfekta!! Sjalen hon sytt va urläcker! Och jag får även låna hennes mormors päls! En äka brunbjörn som kommer att värma mig till och från kyrkan! Helt underbar! Semona, du är bäst i världen!

I eftermiddag har jag även hunnit med att fika med Kickan! Börjar få en ordentlig mage nu! Hon är så attans vacker! Nu är det bara 2 månader kvar innan lilla pyret tittar ut! Ska bli så attans spännande! Det var härligt att prata med henne ett par timmar!

Nu är det städning som gäller! Imorgon är det dax för jobb igen!
Ingen som har hört av sig om finalplats i bloggsm! Förstår inte varför!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0