Att jag aldrig lär mig!

Ja det är sant! Aldrig att jag lär av mina misstag! Aj som satan vad jag har ont på mina brännblåsor på ryggen! Ändå låg jag bara i det där solariet i 15 min! Och jag ser ändå ut som en kokt hummer!! Mimmi som var med har precis kommit hem från Egypten och var lika brun som jag var vit! Hon kommer ut från solariet efter 28 minuter och liknar en gyllende pepparkaka! Hate her! Varför är jag alltid den som ska vara den lidande röda!?! Ialla fall så va hon grymt cool i sina flätor hon gjort! Vill med ha!!!!!!

Tårtan idag går inte att beskriva! Den var helt underbar!! Riktiga små konstverk serverades! Och vi fick välja precis vilken smak vi ville!! Trots oenighet till en början så slutade det med smak av vit choklad och hallon! Mums mums mums!!
Att vi fick en massa tårta med oss hem spred sig snabbt! Mamma och pappa kom på en snabbvisit för att visa sitt nyinköpta kök till lägenheten! Det kommer att bli riktigt läckert!
Helena tittade förbi och fick lite tårta! Och Nico och Anna kom en runda innan de skulle simma!
Ellinor och Martin på Café Systrarna Lindqvist ska ha all positiv reklam de bara kan få! Alla mina gäster ikväll är helt förälskade i tårtan!

Extra kul idag va att träffa Anne! Det va länge sedan! Såå fin i sitt hår! Hopas du och Mia får en bra vecka på IVA!

Nu ska jag ta och badda min svidande hud!! Aj aj aj! Stackars lilla Lina!

OBS!! Det är inte jag på bilden!!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anne

Kul att tårtan var så god som du hoppades på! Nästa gång du ska sola så börja bara med 10 minuter. Jag blev så glad när jag äntligen fick ge dig en kram på jobbet igår! Mega kram (var rädd om dig nu!)

2008-11-18 @ 07:57:01
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0