Vacker krona!

Jag har lagt ut en urläcker ljuskrona på Blocket! Tror ni någon ringer och vill köpa den?? Nej! Och den är ju såå snygg! Tror det får bli en julklapp till Nico och Anna! Nico verkar gilla den skarpt!

Ikväll va vi hos prästen! Vi trodde det skulle bli ett snabbt besök men det tog 1 timme och 45 minuter! Söte tid! Har bläddrat i psalmböcker, vandrat i kyrkogången och svarat ja flera gånger! Måste erkänna att prästen var riktigt trevlig! Och rolig! Han gillade nytänkande och såg gärna att vi kom med egna ideer! Hoppas det kan bli en vacker cermoni trots allt! Bara 15 dagar kvar ju!

Nu ska jag göra potatismos! Och imorgon är det provsminkning kl 10! Spännande!!

Vill du köpa min ljuskrona/ lampa så går det bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag fick uppfattningen att Maria är spekulant på ljuskronan! Annars kan du väl lotta ut den på bröllopet! Ha ha ha ha ha

2008-12-17 @ 07:32:52
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: B

Läcker krona. Grattis Maria, som hann före mig.

2008-12-17 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0