Semesterdag!

Idag har jag haft en behövlig semesterdag! Jag fattar inte ens att jag hinner andas! Jag är så jävla stressad! Och utan anledning!! Idag har jag skött mig exemplariskt! Jag steg upp kl 13.45... Oki kanske någon minut förlänge i sängen, men jag har haft mardrömmar hela natten så jag behövde de extra minuterna! I lägenheten ser det ut som en atombomb har hittat hem!! Grejer precis överallt! Skulle egentligen ha börjat jobba kl 13.30 men jag fick ju semester!! Underbart!
KL 14,45 gick jag ut för att hitta sidenband till tårtdekoration på nyår! Svårare än väntat! Hittade efter ett tag 3 olika alternativ!  Köpte 6 meter av varje vilket tydligen va ett par meter för myckt enligt mamma!! Jaja! Då har vi lite extra sidenband att dekorera med!
Efter detta fikade jag med Tina Honey och Annica och en rad T3:or! Underbart att inte vara student längre!!
Efter detta sprang jag vidare och hann med en del julklappar!! Hurra! Om min julklappshysteri lägger sig så har jag bara en julklapp kvar! En enda!!! Håller tummarna starkt för att jag klarar av att hålla mig till detta!! Har i alla fall slagit in alla mina julisar ikväll! Alltid stämningsfullt! Och sen dagens ris till AJ´s Tyger och till Sportkompaniet!! Stroppiga jävla affärsbiträden!! Har ni några andra alternativ än att handla just i de affärerna så gör så det! Skrämmande att man kan behandla kunder på så fult sätt!! Grrr och morrrr!
Ikväll har jag förövrigt städad och sorterat papper!! Hoppas kunna andas snart och njuta av det som stundar skall! Imorgon ska vi träffa prästen!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Shit, vilken babe!! Glasögonen klär dig verkligen. Men du, tagga ner så att du inte blir kund på thorax...

Kram

2008-12-16 @ 07:11:59
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så snygg du är i dina nya glas! Kram!

2008-12-18 @ 18:55:29
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0