Sankta Lucia!

Jag blev inte lucia i år heller... Jag förstår ingenting! Jag som är så vacker! Trodde väl i alla fall att jag skulle bli utsedd till Sveriges lucia men inte ens det! Fanken med! Hoppas på nästa år igen!

Hade dock en trevligt lucia ändå! Va hemma hos min kompis Stina och käkade gyrossallad! Mumsigt!! Efter ett par glas vin så besökte vi Nivå och O´learys! Mycket trevlig kväll utan några skvaller. Tyvärr! Bättre lycka nästa gång! Men jag va inte direkt sugen på att åka och jobba idag!!

Imorgon har jag semester! Har en stor förhoppning om att hinna med någon julklapp i alla fall... Får väl srälla klockan om jag ska hinna upp innan affärerna stänger!

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!!

Puss och kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0