Premiär och röda mattan!

Ja det hoppas jag det blir! Jag ska på premiären av nyårsrevyn ikväll! Jag hoppas det är grymt roligt! Annars somnar jag in i en skön sömn i mörkret innan första akten är slut!
Efter denna veckan på jobbet så skulle jag kunna somna på stående fot!

Tack för alla omtankar kring min mathållning!! Uppskattat att ni bryr er så mycket om mig!

Idag har bilen lagats! Det är inte gratis med en plåtburk på fyra hjul! ( Eller hur B??) Nya bromsar och alla blir utan julklappar! Men ni kan ju själv ana på bilden att jag behöver fungerande bromsar varje gång jag kör till jobbet!

Puss på er alla mina fina läsare!


Kommentarer
Postat av: B

Men det är faktiskt rätt skönt att cykla, har jag blivit påmind om nu ..

2008-12-12 @ 18:32:44
Postat av: Anne

Hoppas att du har haft en bra kväll!

2008-12-12 @ 22:23:28
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0