Ny hårfärg!

Eller nu ljög jag! Det är samma färg som innan, men nu är det ingen 2 cm utväxt med råttfärgat underhår! Nu ska jag bara färga ögonbrynen med! Jag kommer att bli som en ny människa till nyårsafton!

Mamma och pappa har varit och hälsat på en stund ikväll! Fick hjälp av mamma att lägga i färgen! Inte lätt att färga håret själv nu när det är så långt! Drömde inatt att jag hade superkort hår och va blondin! Inte alls vad jag jag vill ha just nu! Kanske framåt våren... Eller ska jag ha långt hår nu?? Jag kan inte bestämma mig!!

Imorgon ska jag fixa naglarna kl 10! Jag hoppas verkligen att det går att göra en snygg förlängning!!

Har även hunnit med ett par timmar i telefonen! Mycket trevligt! Jag tackar alla som ringer och kollar om jag har nerverna under kontroll! Extra tack till Anne som fick mig på andra tankar en stund! Har nu lärt mig hur jag undviker bukhinneinflammation! Haha!

Hoppas ni har en härlig söndag!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

...och jag gillade verkligen den enarmade banditen! Ha ha ha ha ha ha ha

2008-12-28 @ 20:15:36
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0