Midnatt råder...

Ja det är mer än mitt i natten! Snarare tidig morgon!! Blir ett snabbinlägg! Kl är 03.36 och det börjar kännas som att saknaden av loppelådan är stor!
Kommer dock inte att hoppa ner där förrän om 4 timmar! Kan ju inte sova på jobbet!!
Idag, eller igår som det är nu så va det en trevlig dag! Träffade Semona! Hon är så bäst! Min klänning är nu så vacker att man får tårar i ögonen när man tittar på den! Vet inte hur jag ska kunna tacka henne nog för det hon gjort! Nu ska den bara strykas innan den ska få användas på riktigt!
Efter detta träffade jag Bodil på stan! Alltid lika trevligt att prata med henne! Det är så mysigt att träffa människor i jultider! Alla blir kramiga och mysiga! Det borde vara jul året om!! Mys Mys Mys!!!
Somnade efter detta! ( Behövde vila inför jobbet!!) Sov jättegott ett par timmar! Hann sedan med att prata lite i telefon innan det va dax att bege sig till detta fantastiska jobb!
Har en riktigt mysig natt med roliga jobbarkompisar!!
Mycket mys och mysigt i detta inlägget, men är det mysigt så är det!

Imorgon är det julafton!!

Puss Puss Puss


Kommentarer
Postat av: B

Och har kommer julkram fran Toulouse.

2008-12-23 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0