Ledig dag!

Ja idag har jag haft en ledig dag! Underbart! Sovit länge! Fikat med Honey och Mimmi! Pratat i telefon med Emelie! Och Anne! Solat 12 min solarium! Känns ingenting! Antingen så blir man som en bränd hummer eller fortfarande lika vit som en snöboll!!
Har även letat efter någon snyggt att ha på julfesten på lördag! 1 klänning i hela stan! Och i stl small! Vem fanken kan ha stl S?? Inte jag i alla fall!! Får bli att gå naken!! Grrr!

Bonde söker fru var idag bra! Magnus är fortfarande ruskigt korkad! Peter och Peter kommer att bli ett underbart par! Hanna och Elias = sant! Och Per och Ros-Marie!
Inför nästa vecka ser det ruskigt spännande ut! Shit!! Tur att jag är ledig på kvällen! Love Love Love!!!

Dagens fråga: Om man varje gång man ser en människa får känslan av att man måste pussa denna människan! Vad betyder det då? <3

Puss och kram från mig!

Mimmi och Lina



Kvällens värdinna Camilla och Lina



Sexy Lina



RastaMimmi!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vad långt hår du har fått! Det kan nog bli en palm/vattenfall!!!

Pussa på du!

2008-12-03 @ 21:15:09
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Mimmi Mus

Underbart att du äntligen fick bilderna av din märkliga kompis! ;) De var ju skit snygga.. Du vill ju klart p***a med denna personen som du har så stort behov av att kyssa.. :P



Kärleken är vacker, kärleken är ren..

Kärleken är något mellan dina ben! Pöss

2008-12-03 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0