Känslomässigt kaos!

Ja så känner jag just nu! Hela jag känns som en bomb! En tickande bomb!
Idag steg jag upp kl 9 för att hinna till Body Shop för sminkning!! Mysigt att sitta och bara bli ompysslad! Dock glad att jag fick en testmake så jag vet vad  jag vill ändra till nästa gång!! Alltså till nyår!! Tjejen som sminkade mig va jättegullig och kände min lillebror! Ser fram emot nästa sminkning!
Efter detta sprang jag bort till min frisör och valde tiara! Hon hade en stackars kund som blev sittande med färgen i huvudet alldeles för länge, men nu är det ju så att jag ska gifta mig så då måste det ju bli så att någon får stå tillbaka!! Nej fy nu va jag elak! Ber om ursäkt! Tror valet av tiara blir bra! Och vill någon köpa någon tiara av dem jag inte ska använda så är ni välkomna att höra av er!
Efter detta gick jag till optikern som fick måla lite färg som lossnat på mina glasögonbågar! Och sen hem för lunch! Redan här va jag trött!
Kom till jobbet! Fortsatte med mitt känslomässiga kaos och grät en skvätt!! Känner inte igen mig själv! Blev en liten test av sminket som visade sig hålla sig väldigt bra mot tårar! Tur det eftersom man aldrig vet vad som händer på nyår!!
Kvällen på jobbet har varit bra! Har inte gråtit sedan kl 16 så det är ju ett gott tecken!
Eller förlåt, det har jag visst gjort! Till Bonde söker fru!! När Hanna valde Elias kom det en tår! Av lycka! Och av sorg när Peter valde Wille!! Varför??? Åhhh Peter skulle ju välja Peter!! Magnus är ju fortfarande jordens dummaste! Klarar knappt av att se på honom! Kräk och Primperanvarning!! Per är tråkig! Tror han kommer att förbli singel! Åsa har för mycket energi att leva ut som inte behövs på en kogård! Ser fram emor näst sista programmet imorgon!!!!

Ska försöka sova nu! Hatar att ha känslomässigt kaos!! Vill ha lugn och ro!!! Vill vill vill!
Vill vara i en regnskog och lyssna på naturens melodi!! Vill ha semester! Vill vara ledig!

Kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0