JULAFTON!

Ja då var det dax för julafton i år igen!! Den har bara varit i 9 minuter än så länge så det är många timmar att finna julkänslan på! Den 23 december var det att hinna med de sista julklapparna! Gick ut kl 17 och var definitivt inte färdig till kl 18 då affärerna stängde!! Men nu är det julafton och då är det "köpa julklappförbud"!! Så nu får det vara som det är! Ska sova nu så jag kan åka till jobbet kl 14 för att sedan efter kl 21.30 hinna hem till mamma och pappa och fira jul!! Och förhoppningsvis är det sista passet innan min semester!! Semestern som kommer att vara till den 5 januari!! Sååå underbart! Hoppas ni alla håller tummarna för att jag blir ledig på juldagen!!
Hoppas ni alla får en underbar julafton med god mat och en massa klappar!!
Vill höra av alla vad ni har fått för fint imorgon!
Juliga kramar från mig!


Kommentarer
Postat av: Anne

Visst håller jag tummarna för att du får semester! Mängder av stora julkramar till dig! Jag ska tänka på dig!

2008-12-24 @ 08:41:46
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0