Idol Kevin 2008!

Ja det blev min Kevin som vann!! Grattis Kevin!! Fanns ju inga andra alternativ!! Hurra Hurra Hurra!!!

Nyårsrevyn va ok! Inte för att jag skrattade hysteriskt men jag fick släppa på smilbanden några gånger! Det bästa med hela kvällen var att jag fick sitta brevid Semona! Men jag ska inte vara mer kritisk utan att jag kan säga att de är duktiga!! Skulle gärna vilja vara med i denna revyn nästa år! Skulle vara grymt roligt!!

Efter att föreställningen är slut så släpps alla dessa människor ut och sprids för vinden dit de bokade borden finns! MEN på min respektives avdelning så finns det inget intresse att ses så att när vi kommer till O´learys så finns det inte en enda plats!! Jag lämnar mitt "gäng" och traskar hem!!

Passar på att smita in på ICA och shoppa filmer!! Gökboet och Edward Scissorhands! 2 underbara filmer!!

Efter detts smiter jag hem och klär på mig fredagskostymen vilket innebär klädsel som ingen levande människa någonsin bör får se! Gråa plyschpyjamasbrallor som är nedsttoppade i svarta tupstrumpor! Vitt linne och svart uttvättad tröja!! Håret i värsta tänkbara utseende och mascara under ögonen! åhh så underbart att få njuta framför TV:n i detta tillstånd!!

Precis innan Alice ska sjunga sin "Idol-låt" så ringer min kära mamma! Hon får inte igång bilen!! Traskar snällt upp på torget i min fagra utstyrsel, med en tragiskt ful jacka som täcker hela mig och lite till!! Uppe på torget så konstateras det snabbt att det är batteriet i " låsa upp: aren som strular! Och jag och min kära mamma ska på vinst och förlust ge oss ut till Preem för att hitta batteri!! Bilen står dock flera 100 mil därifrån ocvh vi börjar traska!! På vägen möter man ju självklart folk som helst inte borde sett mig i denna klädsel men vad gör man?? !! Ut till Preem, köpa batteri och hem igen! Och ja, de kom in i bilen!! Söte tid!! Vilken underbar fredag!!

Jobbet va tufft idag!! På alla sätt! Funderar fortfarande på om sjuksköterska är min livsuppgift!!

Kevin vann Idol och jag ska sova nu!!!!
Imorgon hoppas jag hinna med en stund i solariet!!
Tack för en dag full med blandade känslor!!

Puss alla vackra!


Kommentarer
Postat av: Anne

Oooooo vad jag skulle vilja se dig i din mysarkläder, ffa på stan!!! Ha ha ha

Fick du förresten tag i Anette? Kram

2008-12-13 @ 12:49:20
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0