Hysteri!!

Jag måste ta en paus och andas! Jag börjar känna mig lätt cyanotisk!! Jag förstå egentligen inte varför jag känner mig som att jag strax ska explodera! Jag mår illa!!!!! Kanske för att jag ska gifta mig imorgon?? Förmodligen så är det så det är!
Igår insåg jag på eftermiddagen att det inte skull bli några vigselprogram att dela ut i kyrkan! Skitsamma! Men sen kom min kompis Nico som en liten ängel och fixade till det på bara några sekunder! Helt fantastiskt! Skickar iväg det i ett mail till Mimmi som skriver ut detta till mig! Så inatt blev det 94 stycken vigselprogram!!! Underbart! Tack! Det är helt fantastiskt hur alla ställer upp för en! Kl 10 var jag och fixade mina naglar! De är så jäkla snygga!! Men jag känner mig totalt handikappad! Allt tar dubbelt så lång tid!!
Idag har jag ungefär 1 000 000 saker att göra! Jag har en lista som jag går efter! Har precis varit ute och tittat på bilen som vi ska åka i imorgon! En bil som är utplockad från Bilsports bilmuseum!! Den är ganska häftig! Och ala som såg den stannade upp för att beundra den!! Och imorgon ska jag sitta som en prinsessa i den...
Kan inte fatta att det är min dag imorgon!! En dag som jag har väntat på ett helt år! Känns så overkligt!!
Håll tummarna att allt går som planerat! Tror inte jag hinner med att skriva här imorgon! Så Gott Nytt År till er alla!!!!

Puss Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anne

Gott nytt år stumpan! Lycka till imorgon, jag kommer och tjuvkikar...

2008-12-30 @ 18:03:19
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Eva

Vill bara önska dig lycka till i morgon, på Din dag! Hade gärna kommit till kyrkan för att se dig som en vacker brud, men kan tyvärr inte. Ska tänka på dig! Kram!

2008-12-30 @ 19:48:40
Postat av: Linnea

Ahh... så spännnande! Jag GRATTAR och önskar er all LYCKA och KÄRLEK!! Hoppas din dag blir precis så som du vill ha den. Grattis gumman!

2008-12-30 @ 22:54:55
Postat av: B

Andas in, andas ut .. men håll inte andan. Det blir ett underbart bröllop. Hoppas jag hinner till kyrkan. Lycka till, fröken Ishav, snart fru. Kram!

Och nej, du ska inte blogga på din bröllopsdag.

2008-12-30 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0