Fortfarande i kaos!

Jag är glad att jag har min blogg! Min nya dagbok!  Jag ska erkänna en sak! Idag känner jag mig som världens absolut sämsta sjuksköterska! Har inte alla sjuksköterskor sådana dagar??? Jag har plockat fram alla mina gamla böcker för mitt nya mål! Att bli värlens bästa sjuksköterska på Thorax! För att bevisa för alla att jag kan! Men jag har redan slagit ihop mina böcker! Jag erkänner! Jag kan ingenting!!!  Ska sluta tycka sååå synd om mig själv! Men ibland är det skönt med en sådan dag!!! Kanske märks att man är lite känslig för allt just nu! Tur att det kommer nu och inte på nyår!

Hoppas ni alla andra har en bra natt!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Du måste lita på dig själv och på det du kan, sluta se dig själv som nybörjare. Gå inte runt och tro att alla andra är så himla mycket bättre än dej för det stämmer inte! Vill du prata så bara ring! Kram

2008-12-18 @ 07:00:24
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: B

Synd att du inte ringde, men det vet du redan.

2008-12-18 @ 11:52:08
Postat av: Anonym

Du är världens bästa sjuksköterska! Det finns ingen bättre än dig! Strunta i A,hon har fått helt fel intryck. Finns här om du vill prata mer. Kramar!

2008-12-18 @ 18:59:19
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0