The cat is alive!

Ja, Katten är hemma och käkar kattmat! Vilken tur! Fällde några tårar igår för jag trodde han gått över bron, men han vände åter hem till Emmeryd för ett smaskigt mål med köttiga bitar i gelé! Jag är glad för Kattens skull att han får vara med oss ett tag till!

Idag har det varit en känslig dag! Jag vet inte riktigt vad det är som är fel men jag gråter både då och nu! För allt och ingenting! Jobbigt! Hormonkarusell kanske? Jobbet var bra idag! Det va ett trevligt arbetspass! Kanske lipar för att jag är trött!?!

Har funderat på det där med att chatta! Menlös sysselsättning men beroendeframkallande! Frågan är varför man blir så besviken när man skriver något till någon och den personen inte svarar?? Dumt av mig eller dumt av personen som inte svarar? Dagens fråga som jag gärna vill ha svar på!

För övrigt så ger jag upp för idag! Ingen mening att vara vaken om man bara gråter! Hoppas det känns bättre imorgon!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Usch det låter jobbigt men inte farligt. Du har mycket runt dig nu och dessutom ett stort bröllop som ska planeras, då är det kanske inte så konstigt om man fäller lite tårar.

Jag tror att du behöver trappa ner lite på tempot och lära dig att säga nej ibland. Ta hand om dig själv helt enkelt! Tänker på dig! Vill du prata så finns jag här. Kram kram

2008-09-01 @ 08:05:48
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas det känns bättre idag vännen! Snart är det onsdag och fikadags ;) Hoppas du får en fin måndag! Kramar!

2008-09-01 @ 10:37:18
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: B

Tårar är nyttigt, let ém out.

Och inse att cybervärlden är cyber,

lev irl.

Kram.

2008-09-01 @ 11:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0