Söndag med allt vad det innebär!

Man ska inte vara gnällig men dagen innan man ska börja jobba efter sin semester så känns det lite olustigt! Idag måste jag alltså göra allt på min långa lista som jag skulle gjort under två veckor! Och nu har jag bara några timmar på mig! Tur att det bara är jag som lider av de luddiga gråa råttorna under sängen! Igår va det en blöt kväll! Blöt i den benämningen att det ösregnade hela kvällen! Tack och lov hade vi en snäll chaufför som körde runt oss galna brudar överallt! Först hämta Annica, sen till Angelica, sen hem med Annica för att hon va bakfull från fredagnatten så hon skulle hem och sova!! Sen skulle vi till Preem och shoppa lite innan vi slutligen blev avsläppta vid Nivå! Hemma hos Angelica va det mycket trevligt! Det var en samling härliga tjejer som inte setts på 3 månader så det va ett kärt åteseende! Mycket prat om det viktigaste i livet! Sex! Haha! Tina och Annica skulle kunna starta en spalt i Hemmets veckotidning! Längesedan jag skrattade så mycket! Riktigt härligt! Väl inne på Nivå så försvann Angelica och Tina! Där stod jag ensam kvar! Utan min väska! Nästan gråtfärdig så började jag tassa runt där i min ensamhet! Efter mycket om och men så hittar jag dem på övervåningen där de hittat några killar som hade ett X antal flaskor med olika blandningstillbehör! Det kändes lyxigt! Men lyckligast var jag över att ha hittat min väska! Efter en stund så kände jag mig dock lite sömning och tassade hem till min lilla säng! Idag är det som sagt söndag och jag har precis vaknat! Kl är lite över 4 så paniken börjar komma krypande! Så nu ska jag plocka fram skurmoppen, dammtrasan och pysselblocket och sysselsätta mig resten av kvällen! Hoppas ni alla haft en innehållsrik och härlig helg! Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej fina Lina, tack för mycket trevligt sällskap igår=) Ses snart hoppas jag!!! kramkram

2008-08-24 @ 16:33:23
Postat av: angie

tack för en trevlig kväll :)

2008-08-24 @ 17:47:33
URL: http://angelicaen.blogg.se/
Postat av: Anne

Det är bara att strunta i tussarna under sängen! Efter 5 minuter på jobbet så kommer du undra om du verkligen har varit på semester över huvudtaget!

Ha en skön kväll! Kraaaaam

2008-08-24 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0