Regn!

Hej på er alla! Lördag eftermiddag och det är underbart ösregn ute!! Igår tillbringade jag en hel kväll med min underbara granne Kicki! Vi åt kinamat och tittade på film! Efter filmen var slut så började vi exprimentera på den där makeover sidan igen! Fasiken vad snygg hon blev! Tyvärr kan jag inte säga det samma om mina bilder! Men när man har druckit lite vin så tycker man ju alltid att man är snygg och vad gör Lina då? Jo, då lägger hon ut dessa hemska bilder på facebook så att alla kan se dem! Hur blåst får man bli? Hoppas inte alltför många hann se dem innan jag raderade ut hela det albumet idag! Har idag försökt lösa inbjudningskortsproblemet! Personalen på Gallerix måste tro att jag ska ha ett bröllop med flera hundra gäster, eftersom jag är där och shoppar hela tiden! Men nu hoppas jag att det ska vara nog! Nu ska jag bara pyssla ihop dem igen!! Och det ska ju bli jätteroligt att göra samma sak en gång till... Eller inte! Idag har Annica kommit hem från Skåne! Vi ska till Angelica ikväll och dricka vin! Ska bli såå roligt att träffa dem! Har ju inte sett dem på hela sommaren! Undrar om det finns några söta killar ute ikväll? Kanske lika bra att raka benen ifall det dyker upp någon fin sak! ;) Imorgon ska jag förbereda mig inför måndagen! 2 veckors semester är nu slut! Kan inte fatta det! Men det ska bli skoj att komma igång och träffa de nya tjejerna som ska börja på avdelningen! Och alla andra också så klart! Ha en bra kväll! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

här regnar det än så länge inte!

kommentera mitt inlägg om digitalkameror!

2008-08-23 @ 17:06:17
URL: http://sandas.blogg.se/
Postat av: isolda

regn kan vara mysigt ibland

2008-08-23 @ 17:14:24
URL: http://streetfighter.blogg.se/
Postat av: AnnCharlotte

Så bra att du finns på nätet nu då slipper vi prata så ofta. Bara att gå in här och se vad du haft för dig! Kram!

2008-08-23 @ 21:29:34
Postat av: Anne

Hoppas att kvällen blev lyckad! Kram

2008-08-24 @ 09:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0