Lyckades inte!

Nej jag lyckades inte vända tillbaka dygnet! Nu är kl snart halv 4 och jag är forfarande vaken! Riktigt illa! Jag hade något viktigt att berätta men det har jag redan glömt! Idag fyller min lillebrors "kompis" år! Jättretrevligt! Denna kompis är även inbjuden av lillebror till mitt bröllop och jag försöker vara en en trevlig människa och lägga till denna söta tjej på facebook! Idag när hon fyller år så skickar jag ett grattis och stackars Tina svarar tack men att hon inte vet vem det är hon tackar! Då har min underbara littebror inte berättat att jag heter Ishav istället för Olofsson som andra delen av familjen! Och jag får skämmas!!! Dumma Dumma Dumma Jäkla Carl! Försök inte vara så jäkla viktig och berätta vem din syster är! Nu fick jag skämmas för att jag ville vara snäll! Grrr irriterrad!!!!!
Men vad hjälper det?? Förmodligen ingenting!
Lika bra att sova! Ett par nätter i en öde stuga i skärgården vore ljuvligt!
Någon som kan låna ut en stuga eller ett tält?
Kram

Kommentarer
Postat av: Anne

Snälla lilla människa; gå och lägg dig då!

Hoppas att du hade ett bra arbetspass igår. Jag bor visserligen inte i skärgården men vi har en lekstuga som du kan få låna! Ha det bra! Kraaaaaaam

2008-08-29 @ 06:13:58
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Linnea

Är superglad att du är min vän=)!Puss och sov gott!

2008-08-29 @ 22:30:59
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0