Hurra!!

Hurra Hurra Hurra! Min fina vän Anne har lärt mig ladda upp bilder! Hon är ett geni som kunde lösa denna gåtan! Har inga tvivel om att hon inte skulle klara av sin VUB! Hon är ju som gjord för maskiner! Skulla jag någonsin hamna i resp så är det bara hon som får skruva på knapparna! Ska ha en lapp om det i plånboken, tillsammans med organdonationskortet! Och nej, jag vill inte donera mina stackars organ! Och vem skulle vilja ha dem ändå! Det är ju utslitna!

Idag hände något häftigt! Jag hade planerat att sova hela dagen pga att jag skulle börja jobba inatt efter semestern! Men kl 12 så ringer telefonen! Det va chefen som undrar om jag vill förlänga semestern och vara ledig inatt! Självklart svarar jag och blir ledig till imorgon natt! Helt underbart! Så idag har jag utnyttjat dagen med att sitta framför datorn, fika med Lisa, laga mat och titta på TV! Precis så en perfekt semesterdag ska vara!

Annars har det varit ganska lungt idag! Inatt skrev jag ett nytt inlägg men det raderade jag idag! Tjatar ju bara om detta jäkla bröllopet! Tycker synd om er som läser detta eviga tjat! Dax att hitta nåt annat kul att fokusera på! Ingen som planerar nåt skoj att se fram emot? Alla bidrag mottages tacksamt!

Har hittat en gammal skiva med Lars Winnerbäck! Underbar kille det där! Han vet minsann vad musik är! Och det har jag inte sagt om någon sedan jag lyssnade på New Kids on The Block eller sedan Mattias Holmgren slutade i Barbados!  Ang Barbados så har min stackars högra fot inte läkt ordentligt sedan jag stukade den på en konsert med dem på Eringsboda Brunn! I pausen skulle jag backstage och hoppade smidigt upp på scenen! Dock så ser jag inte den en meter höga högtalaren utan ramlar över denna och blir liggande i en hög! De stackarna som var med mig fick snällt klättra upp och hämta mig på scenen! Och därefter köra mig till akuten! Kanske därför som jag åter igen stukade fötterna förra lördagen!?? Kanske skulle prova helbensgips ett par månader och hålla mig hemma?? Nej, tråkigt!

Inatt vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! Kanske någon bra film? Eller prata i telefon hela natten? Förslag någon?

Nu ska jag försöka ladda upp bilder från lördagen då jag va ute med Annica, Tina och Angelica! Tack för trevligt kväll förresten!

Puss och kram!

   

Kommentarer
Postat av: Julia

Hallå här, det var faktiskt JAG som löste gåtan med bilderna!!



//Annes Dotter

2008-08-26 @ 16:22:01
URL: http://pftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0