Då va det natt igen!

Jaha, då va det natt igen! Blogg verkrar kanske vara min grej! Dock så har jag inte lämnat ut min adress till någon! Vet ju inte om jag vill att någon läser detta! Men snart så hoppas jag att min blogg publiceras som Carries Sex and the city spalt! Jag tror absolut på mirakel! Efter att ha tittat på Cityakuten och efter det börjat planera att färga håret så tog alla ideer slut! Jag stod i valet och kvalet om jag skulle fortsätta vara svart i håret eller om jag skulle utmana alla blondiner och bli blond! Efter starkt övervägande med mig egen motvilja så blev det svart trots allt! Jaja, snart dax för en ny färgning och då kanske alla blondiner får sig en utmaning trots allt ;) Precis när jag står och ska skölja ur färgen så ringer telefonen! Min aktiva vän Helena vill att jag ska följa med på en prommenad! Som vanligt så morrar jag fram ett elakt nej, men efter en stund så inser jag att det kan vara nyttigt och ringer upp henne igen och säger att det kan väl vara ok med en KORT prommenad! Trots regn så va det riktigt skönt! Jag ska nog inte morra så mycket! Idag har jag planerat fredagskvällen med Anna och en massa vin! Ska bli riktigt skoj! Nu inatt vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! Hoppas hitta någon bra film i DVD högen! Emil i Lönneberga eller Pippi på de sju haven kanske!? Ha det gott! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anne Folbert

Morrn! Va kul att du bloggar! Du skriver jättebra och jag ser fram emot att få hålla koll!

Vi kommer att riktigt flinka fingrar på kuppen. Nu är ju klockan 05.55 och jag ska snart till jobbet men jag återkommer senare i em!

Kraaaaaaam på dig stumpan :-)

2008-08-20 @ 06:02:58
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0